Rregullore

L I G J
Nr.8530, date 23.9.1999
PER SHERBIMIN POSTAR NE REPUBLIKEN E SHQIPERISE
Ne mbeshtetje te neneve 78 dhe 83 pika 1 te Kushtetutes, me propozimin e
Keshillit te Ministrave
K U V E N D I
I REPUBLIKES SE SHQIPERISE
V E N D O S I
KREU I
DISPOZITA TE PERGJITHSHME
Neni 1
Objekti i ligjit

Neni 7/1
Kompetencat e Autoritetit Rregullator te Komunikimit
Autoriteti Rregullator i Komunikimit ka keto kompetenca:

  1. Ky ligj rregullon ofrimin e veprimtarive postare, kushtet e kryerjes se sherbimeve
    postare, rolin e shtetit ne sektorin postar, si dhe te drejtat dhe detyrat perkatese te
    operatoreve dhe te perdoruesve.
    Neni 2
    Qellimi
    Qellimi i ketij ligji eshte:
  2. Sigurimi i ofrimit te sherbimit baze postar ne te gjithe territorin e Republikes se
    Shqiperise.
  3. Mbrojtja e interesave te perdoruesve dhe sigurimi i trajtimit te barabarte te tyre.
  4. Nxitja e konkurrences se lire dhe efektive ne ofrimin e sherbimeve postare.
  5. Nxitja e permiresimit te vazhdueshem te cilesise se sherbimit.
  6. Sigurimi i sekretit te korrespondences dhe trajtimi konfidencial i te gjitha te
    dhenave per perdoruesin.
    Neni 3
    Perkufizime
    Ne kuptim te ketij ligji e ne perputhje me terminologjine nderkombetare ne fushen
    e postave, sipas Glosarit te percaktuar nga Bashkimi Postar i Perbotshem (UPU), termat e
    meposhtme kane kuptimin qe vijon:
    1.”Sherbime postare” kuptohen sherbimet e kryera kundrejt pageses per
    transmetimin e objekteve te postes se letrave ose per transmetimin e kolive te adresuara,
    deri ne nje peshe 30 kg secila. Gjithashtu, “sherbime postare” quhen edhe sherbimet
    kundrejt pageses, qe sigurohen nepermjet mjeteve per transmetimin e objekteve postare.
  7. “Sherbim baze postar” kuptohet pranimi, perpunimi, vijimi dhe dorezimi i
    objekteve te thjeshta te postes se letrave te adresuara, deri ne 2 kg, i kolipostes se
    adresuar deri ne 10 kg, sherbimi i urdher-pagesave postare dhe sherbimi per objektet e
    regjistruara dhe te siguruara. Per koliposten e adresuar nderkombetare, qe hyn nga shtete
    te tjere, kufiri i sherbimit baze shtrihet deri ne 20 kg.
  8. “Objekte postare” kuptohet çdo lloj objekti, i transmetuar nga operatori postar
    (objekte te postes se letrave, koliposta, urdherpagesa postare etj.).
  9. “Transmetim” kuptohet çdo veprimtari e parashikuar per pranimin, perpunimin,
    vijimin dhe dorezimin e objekteve postare tek i adresuari.
  10. “Objekte te postes se letrave” kuptohen letrat, kartpostalet, shtypshkrimet,
    literatura per te verberit, paketat e vogla.
  11. “Objekte te thjeshta postare” kuptohet çdo objekt postar, qe nuk shoqerohet me
    asnje sherbim sigurimi, regjistrimi apo sherbime te tjera speciale.
  12. “Sherbime speciale” kuptohen sherbimi i regjistrimit, i sigurimit dhe i
    regjistrimit, lajmerimmarrja, posta ajrore, sherbimi ekspres, pagimi ne çastin e dorezimit,
    e prishshme, e thyeshme, per t’iu dorezuar vetem te adresuarit.
  13. “Sherbime me vlere te shtuar” kuptohen sherbimet e tjera nga sherbimet baze
    dhe sherbimet speciale, si dhe sherbimet e reja, permbushja e te cilave realizohet nga
    ofruesi i sherbimit, sipas rregullave te tij te biznesit.
  14. “Posta direkte” kuptohet nje komunikim qe ka te beje vetem me material
    reklame ose marketingu dhe qe permban nje mesazh identik, me perjashtim te emrit,
    adreses apo te te dhenave te tjera, te cilat nuk e ndryshojne natyren e mesazhit dhe qe i
    dergohet nje numri te ndjeshem personash. Faturat, deftespagesat dhe mesazhet e tjera
    joidentike nuk do te quhen poste direkte.
  15. “Agjent postar” kuptohet nje person, fizik ose juridik, i autorizuar per kryerjen
    e sherbimeve postare nga nje ofrues i sherbimeve postare.
  16. “Rrjet postar publik” kuptohet teresia e lidhjeve teknike dhe te trafikut te
    zyrave te postes dhe te sherbimeve te transportit, vene ne interes te ofrimit te sherbimeve
    postare nga operatori publik i postave.
  17. “Treg postar” kuptohet tregu i sherbimeve postare te siguruara kundrejt
    pageses.
  18. “Operator publik i postave” kuptohet çdo person juridik qe i ofron publikut
    sherbimet baze postare, sipas nje marreveshjeje qe lidhet per kete qellim ndermjet ketij
    personi juridik dhe Ministrit.
  19. “Sherbime te rezervuara” nenkupton sherbimet e kryera ekskluzivisht nga
    operatori publik i postave, per te permbushur detyrimin e sherbimit baze dhe qe kane te
    bejne me pranimin, perpunimin, transportin dhe dorezimin e objekteve te
    korrespondences se brendshme, me çmim dhe kufi peshe , sic percaktohet ne vendimin e
    Keshillit te Ministrave.
  20. “Ofruesi i sherbimit” kuptohet çdo person juridik apo fizik, i cili i ofron
    publikut sherbime postare.
  21. “Perdorues” kuptohet çdo person, fizik apo juridik, i cili perfiton nga ofrimi i
    sherbimeve postare si nje dergues ose i adresuar.
  22. “Ministri” kuptohet ministria qe mbulon veprimtarine e sherbimeve
    postare.
  23. ”Minister“,kuptohet ministri i ministrise qe mbulon veprimtarine e
    sherbimeve postare.
    19.”Licence individuale”kuptohet e drejta qe ijepet cdo subjekti juridik,
    vendas ose te huaj, qe ploteson kerkesat e legjislacionit shqiptar per sherbimet
    postare , per ofrimin e sherbimeve te tjera nga ato te rezervuara, qe perfshihen ne
    sherbimin baze postar.
    20.”Licence e pergjithshme “kuptohet e drejta qe i jepet cdo subjekti fizik
    juridik, vendas apo te huaj,qe ploteson kerkesat e legjislacionit shqiptarper
    sherbimet postare , per ofrimin e sherbimeve te tjera nga ato te rezervuara, qe nuk
    perfshihen ne sherbimin baze postar.
    21.”Autoriteti Rregullator i Komunikimit” kuptohet njesia qe pergjigjet
    per rregullimin, ne shkalle kombetare, te veprimtarise se sherbimeve postare
    Neni 4
    Perdorimi i sherbimeve postare
    Te gjithe shtetasit, shqiptare ose te huaj, rezidente te perhershem apo te
    perkohshem ne Republiken e Shqiperise, kane te drejte te perdorin sherbimet postare, ne
    menyre te barabarte, ne perputhje me dispozitat e ketij ligji.
    Neni 5
    Sherbimi postar nderkombetar
    Sherbimi postar nderkombetar rregullohet ne perputhje me dispozitat e ketij ligji,
    me konventat e organizatave nderkombetare, ne te cilat eshte anetaresuar Republika e
    Shqiperise, me marreveshjet dypaleshe ose shumepaleshe, te lidhura ndermjet Ministrise
    dhe ofruesve te sherbimit.
    KREU II
    ROLI I SHTETIT NE SEKTORIN POSTAR
    Neni 6
    Roli i shtetit
    1.Ministria, nepermjet Drejtorise ne varesi te se ciles eshte veprimtaria e
    sherbimeve postare, ushtron qeverisjen shteterore te sherbimeve postare ne
    Republiken e Shqiperise duke percaktuar dhe politiken e strategjine e zhvillimit te
    postave brenda kuadrit te vendosur nga ky ligj.
    2.Autoriteti Rregullator i Komunikimit mbikqyr zbatimin e kuadrit
    rregullator te percaktuar nga ky ligj dhe nga politikat e Keshillit te Ministrave.
    3.Keshilli i Ministrave , me propozim te Ministrit dhe ne keshillim me
    Autoritetin Rregullator te Komunikimit dhe shoqatat e konsumatoreve, ndermerr te
    gjitha vendimet e nevojshme per permbushjen e objektivave te politikes se zhvillimit
    te postave.
    Neni 7
    Detyrat e Ministrise
    Drejtoria pergjegjese per sherbimin postar ne Ministri ushtron keto detyra:
  24. Zhvillon Politiken e Sektorit Postar. nepermjet Strategjise dhe principeve te
    zhvillimit te sherbimeve postare, hapave dhe drejtimeve per zhvillimin e
    tregut dhe te infrastruktures postare dhe detyrave qe lidhen me integrimin
    Evropian.
  25. Propozon ne Keshillin e Ministrave aktet ligjore due nenligjore qe
    rregullojne veprimtarite dhe sherbimet postare.
  26. Propozon ne Keshillin e Ministrave masa qe sigurojne kryerjen e sherbimit
    baze postar.
  27. Propozon ne Keshillin e Ministrave miratimin e tarifave postare te
    sherbimeve baze dhe te sherbimeve te rezervuara.
  28. Propozon ne Keshillin e Ministrave marrjen e masave per zbatimin e
    kerkesave te parashikuara ne nenin 15 te ketij ligji.
  29. Propozon Marreveshjen me operatorin public te postave, per detyrat dhe
    treguesit qe ai duhet te plotesoje per rrespektimin e detyrimeve per kryerjen
    e sherbimit baze.
  30. Ushtron kontroll mbi veprimtarine e operatorit publik te postave per
    plotesimin e kushteve te marreveshjes se lidhur , per sigurimin e sherbimit
    baze.
  31. Mbledh nga operatoret dhe ofruesit e sherbimeve, qe i nenshtrohen ketij
    ligji, cdo informacion te nevojshem per ushtrimin e funksioneve te veta dhe
    publikon ato informacione, qe lidhen me ecurine e pergjithshme te sektorit
    postar ne Republiken e Shqiperise.
  32. Perfaqeson Republiken e Shqiperise ne Bashkimin Postar te
    Perbotshem(UPU), si dhe ne organizatat dhe strukturat Evropiane dhe
    rajonale pergjegjese per sherbimet postare si dhe ne nenshkrimin e
    traktateve dhe te marreveshjeve nderkombetare ne fushen e postave.Ndjek
    zbatimin e detyrimeve per sektorin postar qe rrjedhin nga traktatet due
    marreveshjet nderkombetare, net e cilat aderon apo eshte pale Republika e
    Shqiperise.
  33. Bashkepunon me organe e pushtetit vendor per ceshtjet e sherbimit postar.
  1. Nxit zhvillimin e sektorit postar duke zbatuar procedurat e licencimit, ne
    perputhje me legjislacionin ne fuqi.
  2. Jep licencat ne baze te percaktimeve te ketij ligji dhe mbikqyr rrespektimin e
    kushteve te licencave.
  3. Kontrollon cilesine e sherbimeve te ofruara nga operatoret dhe kerkon qe ato
    te perputhen me standardet e caktuara.
  4. Harton dhe miraton standardet dhe kushtet teknike, ne perputhje me
    rekomandimet e organizmave nderkombetare.
  5. Kujdeset qe konkurrenca ndermjet operatoreve te postave te mbeshtetet ne
    parimet e transparences , mosdiskriminimit due ndershmerise.
  6. Zhvillon draftet e akteve normative qe rrjedhin nga ky ligj, per rregullimin.
  7. Kerkon nga ofruesit e sherbimeve postare te japin cdo lloj informacioni qe
    mund te jete i nevojshem per performancen e funsioneve te rregullimit, duke
    garantuar ruajtjen sekretit per informacionin e dhene.
  8. Miraton kodet postare per rrjetet e operatoreve qe ofrojne sherbimin baze,
    si dhe bar-kodet e objekteve postare dhe te urdherpagesave postare ne
    perputhje me kerkesat nderkombetare dhe mban rregjistra te ketyre
    kodeve.
  9. Zhvillon dhe adapton standarde per percaktimin e densitetit te pikave te
    aksesit per rrjetet postare me qellim qe ofrimi i sherbimit baze (numri dhe
    densitetit), te jene ne perputhje me nevojat nevojat e perdoruesve.
  10. Zhvillon metodologjine e hartimit te tarifave per sherbimin baze, e cila
    paraqitet per miratim ne keshillin e Ministrave.
  11. Autoriteti Rregullator i Komunikimit perfaqeson Republiken e Shqiperise ne
    organizaten nderkombetare rregullatore te sherbimeve postare.
  12. Cdo vit Enti Rregullator i Komunikimit pergatit dhe paraqet ne Keshillin e
    Ministrave dhe ne Parlament nje raport mbi punen ne fushen e sherbimeve
    postare i cili mban detyrimisht:
    a.nje analize te ofrimit te sherbimit baze postar, me nje vleresim te
    cilesise dhe efikasitetin e sherbimit, situaten e sherbimeve te rezervuara.
    b.Nje analize te tregut te sherbimeve postare dhe perspektivat e zhvillimit
    te tij.
    c.raporti do te publikohet ne buletinin e ARK si dhe ne faqen e tij te
    internetit.
    13.Autoriteti Rregullator i komunikimit duhet te informoje publikun dhe te
    drejtoje konsultime e diskutime te rendesishme publike ne lidhje me ceshtjet e
    sherbimeve postare.
    KREU III
    SHERBIMET POSTARE
    Neni 8
    Objektet, veprimtarite dhe sherbimet postare
    1.Objektet postare perfshijne:
    a) korrespondencen: letrat, kartpostalet, shtypshkrimet, mostrat, literaturen per te
    verberit, paketat e vogla;
    b) koliposten;
    c) telefaksin;
    ç) urdherpagesat.
    2.Veprimtaria postare mbulon fushat e meposhtme:
    a) prodhimin, emetimin, venien ne qarkullim dhe terheqjen nga qarkullimi te
    pullave postare dhe te objekteve te lidhura me to;
    b) pranimin, perpunimin, vijimin dhe shperndarjen e objekteve postare.
    3.Veprimtarite e percaktuara ne piken 2 shkronja “a” te ketij neni, do te ushtrohen
    nga organi shteteror, qe e mbulon kete veprimtari. Veprimtarite e percaktuara ne piken 2
    shkronja “b” te ketij neni, do te ushtrohen ne perputhje me dispozitat e ketij ligji, ne baze
    te marreveshjes, te licences apo te lejes perkatese.
    4.Veprimtarite postare te percaktuara ne piken 2 shkronja “b” te ketij neni, te cilat
    ushtrohen rregullisht kundrejt nje pagese, do te tarifohen si sherbime postare.
    5.Perveç veprimtarive postare te paraqitura ne piken 2 te ketij neni, operatori
    publik i postave mundet, bazuar ne kontratat perkatese, te ushtroje edhe veprimtari te
    tjera si:
    a) sherbime financiare dhe bankare;
    b) veprimtari sigurimi;
    c) sherbim te transportit dhe te shperndarjes se librave dhe te gazetave;
    ç) bashkepunim ne sherbimin telegrafik dhe te transmetimit te te dhenave me
    operatoret qe ofrojne keto sherbime;
    d) bashkepunim ne sherbimin telefonik publik nepermjet kabinave telefonike
    publike me operatoret qe ofrojne keto sherbime;
    dh) sherbimin e ndermjetem per qarkullimin e parave (kryerja e veprimeve bankare
    per llogari te te treteve);
    e) transferim parash;
    e) sherbime te tjera.
    Veprimtarite e siperpermendura mund te ushtrohen vetem nese ushtrimi i tyre nuk
    demton standardet e ofrimit te sherbimit baze dhe nuk jane ne kundershtim me
    legjislacionin, qe rregullon keto sherbime.
    Neni 9
    Objekte qe ndalohen te transmetohen nga posta
    Ndalohet te transmetohen ne rruge postare objektet, permbajtja e te cilave bie
    ndesh me legjislacionin shqiptar ne fuqi ose me marreveshjet nderkombetare, ne te cilat
    shteti shqiptar eshte pale.
    KREU IV
    SHERBIMI BAZE
    Neni 10
    Sigurimi i sherbimit baze
  13. Sherbimi baze postar duhet t’i ofrohet çdo perdoruesi, ne te gjithe territorin, me
    nje çmim unik dhe te perballueshem dhe me nje cilesi te mire. Sherbimi baze postar duhet
    te sigurohet per çdo dite pune, por jo me pak se 5 dite ne jave, me perjashtim te
    rrethanave ose te kushteve gjeografike, qe gjykohen te veçanta nga Ministri.
  14. Sherbimi baze postar i ngarkohet operatorit publik te postave nga Ministri, ne
    emer te shtetit dhe ne baze te marreveshjes qe lidh me te, siç percaktohet ne nenin 12 te
    ketij ligji.
  15. Sigurimi i sherbimit baze postar do te realizohet brenda 2 vjetesh nga hyrja ne
    fuqi e ketij ligji.
    Neni 11
    Sherbime te rezervuara
  16. Operatori publik i postave qe te permbushe detyrimin e sherbimit baze postar,
    duhet qe ne menyre ekskluzive:
    a) te autorizohet per prodhimin, emetimin, venien ne qarkullim dhe terheqjen nga
    qarkullimi te pullave postare dhe te objekteve te lidhura me to;
    b) te kete te drejten e transportimit te objekteve te thjeshta te postes se
    letrave te brendshme, ne peshen qe do te percaktohet ne vendimin e Keshillit te
    Ministrave.Ketu perfshihen dhe objektet e postes se drejtperdrejte;
    c) te kete te drejten e vendosjes se kutive postare ne vendet publike.
  17. Ben perjashtim nga zona e rezervuar korrespondenca vetjake apo e biznesit, e
    cila shperndahet vete, pa pagese dhe pa ndermjetesine e te treteve.
  18. Kushtet e nxjerrjes se pullave postare, veçanerisht rregullimet per hartimin e
    planit vjetor te nxjerrjes se pullave postare, pershkrimin, numrin e serive dhe karakterin e
    tyre, percaktohen nga Keshilli i Ministrave.
  19. Kushtet e hollesishme te zbatimit, si dhe te drejtat dhe detyrat qe rrjedhin nga
    dhenia e ekskluzivitetit, sipas pikes 1 shkronjave “b” dhe “c” te ketij neni, percaktohen
    ne marreveshjen qe Ministri lidh me operatorin publik te postave.
    Neni 12
    Rregullimi i operatorit publik te postave
    1 Ne marreveshjen qe lidhet ndermjet Ministrit dhe operatorit publik te postave
    percaktohen sherbimet e ofruara dhe detyrat e te drejtat e operatorit publik te postave per
    sigurimin e sherbimit baze postar, qe lidhen me te drejtat ekskluzive dhene per kete
    qellim.
  20. Marreveshja lidhet me afat 20-vjeçar dhe rishihet çdo 4 vjet, me synimin per te
    pasqyruar ndryshimet qe burojne nga evoluimi i tregjeve postare dhe i kushteve te
    pergjithshme.
    3.Ne marreveshjet do te trajtohen:
    a)misioni dhe orientimet strategjike te operatorit publik te postave;
    b)standardet e sherbimit dhe objektivat cilesore;
    c)menyrat dhe mjetet e kontrollit te kryerjes se sherbimit;
    ç)publikimin e detajeve te sherbimit baze postar per kushtet dhe pikat e aksesit, si
    dhe te dendurise ne pranimin dhe shperndarjen e objekteve postare;
    d)procedurat e trajtimit te reklamacioneve;
    dh)objektivat financiare dhe treguesit e drejtimit;
    e) parimet e vendosjes se tarifave per sherbimet e rezervuara (qe lidhen me te
    drejtat ekskluzive te operatorit publik te postave), per sherbimet baze postare dhe
    miratimi i tyre;
    e) menyra e mbajtjes se llogarive per te siguruar transparencen e tyre;
    f) plani i biznesit;
    g) politika e investimeve dhe ajo kerkimore-shkencore;
    gj) politika e zhvillimit te burimeve njerezore;
    h) kerkesat e bashkepunimit teknik dhe te trafikut me ofruesit e tjere te
    sherbimeve baze postare, per te siguruar trajtimin jodiskriminues te tyre dhe per shlyerjet
    e detyrimeve reciproke;
    i) te dhenat statistikore te veprimtarise dhe periodiciteti i tyre.
  21. Kur operatori publik i postave nuk permbush kushtet e marreveshjes, Ministri,
    pasi ka ndjekur gjendjen e ofrimit te sherbimit baze postar dhe ka marre te gjitha masat
    per mbeshtetjen e tij, duke perfshire dhe ato te parashikuara ne nenin 33 te ketij ligji, dhe
    me gjithe perpjekjet e tij nuk eshte arritur rezultati i pritshem, nderhyn ne rishikimin e
    kushteve te marreveshjes ne afate me te shkurtra nga ato te parashikuara ne piken 2 te
    ketij neni. Pershkrimi i detajuar i masave te mesiperme do te behet ne marreveshjen qe
    lidhet me operatorin publik te postave.
    Neni 13
    Bashkepunimi ne sherbimin postar
  22. Operatori publik i postave mund te perfitoje nga veprimtaria e nje
    bashkepunuesi (agjenti postar) per kryerjen e sherbimeve qe i jane besuar atij.
  23. Agjenti postar nuk mund te ushtroje veprimtari te tjera jopostare, te cilat bien
    ndesh me kushtet per permbushjen e veprimtarise postare.
  24. Autoriteti Rregullator i Komunikimit percakton kushtet me plotesimin e te
    cilave, agjentit postar i jepet e drejta te perdore shprehjet “poste” dhe “postare”.
    Neni 14
    Veprimtarite e sherbimit
  25. Operatori publik i postave duhet te informoje publikun per sherbimet qe
    ofrohen, orarin dhe standardet e sherbimit.
  26. Rregullat e detajuara te ofrimit te sherbimit baze postar nga operatori publik i
    postave percaktohen ne “Rregulloren e sherbimit baze postar”, e cila miratohet nga
    Drejtoria qe mbulon sherbimet postare.
    Neni 15
    Situatat e jashtezakonshme
  27. Ministri ne koordinim me organet kompetente perkatese percakton
    kushtet dhe procedurat per operimin e rrjeteve postare si dhe ofrimin e sherbimeve
    postare ne kushtet e gjendjes se jashtezakonshme, te shpallur sipas dispozitave
    perkatese ligjore. Ministri mund te kufizoje ose pezulloje perkohesisht ofrimin e
    sherbimeve baze postare nga operatori publik i postave.
  28. Ne rastet e specifikuara ne piken 1 te ketij neni, asnje ankese per demshperblim
    ose shlyerje detyrimi nuk mund te behet kunder operatorit publik te postave.
  29. Operatoret postare asistojne per sigurimin e sherbimeve postare ne
    kushtet e gjendjes se jashtzakonshme .
    4.Detyrimet e operatoreve postare dhe kerkesat e kufizimet te cilat jane te
    lidhura me sigurine dhe mbrojtjen e vendit si dhe gjate krizave jo ushtarake por
    natyrore, percaktohen ne licencat individuale.
    KREU V
    LICENCAT
    Neni 16
    Licencat individuale
  30. Ofrimi i sherbimeve te tjera nga ato te rezervuara, por qe perfshihen ne
    sherbimet baze postare, behet ne baze te nje licence qe jepet nga Autoriteti Rregullator
    i Komunikimit..
    2.Autoriteti Rregullator i Komunikimit percakton procedurat e dhenies se licencave,
    permbajtjen e tyre, si dhe kushtet e modifikimit, te pezullimit dhe te revokimit te
    licencave.
  31. Dhenia e licences eshte e kushtezuar me:
    a) regjistrimin e pretenduesit si person juridik ne gjykate;
    b) mungesen e pengesave ligjore per te ushtruar nje veprimtari te tille;
    c) angazhimin e aplikuesit per permbushjen e kerkesave themelore, qe kane te
    bejne me konfidencialitetin, sigurine e rrjetit postar per mallrat e rrezikshme, mbrojtjen e
    te dhenave, si dhe te kerkesave te ketij ligji dhe te akteve te tjera, ligjore e nenligjore,
    perkatese;
    ç) detyrimin e tyre qe te respektojne te drejtat ekskluzive qe i jepen operatorit
    publik te postave;
    d) zoterimin e kushteve materiale dhe teknike, te domosdoshme per ofrimin e
    sherbimit.
  32. Licenca perfshin:
    a) fushen per te cilen jepet (sherbimet qe perfshihen dhe shtrirja gjeografike e
    tyre, rajonale apo kombetare);
    b) kohezgjatjen e licences;
    c) te dhena mbi kushtet e ofrimit dhe treguesit cilesore te sherbimit;
    ç) te dhena per menyrat e kompensimit, ne rastet e mospermbushjes se sherbimit
    dhe trajtimi i reklamacioneve.
  33. Licenca mund te perfshije edhe detyrime te sherbimit baze postar, ne rastet kur
    Autoriteti Rregullator i Komunikimit e gjykon te nevojshme nje gje te tille per
    sigurimin e ketij sherbimi.
  34. Mosmiratimi i dhenies se licenses shoqerohet me shpjegimet perkatese.
    Neni 17
    Licencat e pergjithshme
  35. Sherbimet e tjera postare, qe nuk perfshihen ne sherbimin baze postar,
    ushtrohen pas dhenies se licences se pergjithshme nga Autoriteti Rregullator i
    Komunikimit.
    2.Procedura per dhenien e licences se pergjithshme percaktohet nga
    Autoriteti Rregullator i Komunikimit.
    3.Nje licence e pergjithshme mund t’i jepet nje personi fizik ose juridik, i cili:
    a) ploteson kerkesat themelore te konfidencialitetit, te sigurise dhe te
    mbrojtjes te se dhenave, si dhe respekton te drejtat ekskluzive qe i jepen operatorit
    publik;
    b) ploteson kerkesat e nevojshme, sipas legjislacionit ne fuqi, per te ushtruar
    veprimtarine postare.
  36. Ofruesi i sherbimit eshte i detyruar te njoftoje Autoritetin Rregullator te
    Komunikimit per pezullimin dhe perfundimin e veprimtarise se tij, te pakten 30 dite
    para marrjes se nje veprimi te tille.
  37. Ofruesi i sherbimit duhet t’ia paraqese tarifat per dijeni Autoriteti
    Rregullator te Komunikimit te pakten 15 dite para venies se tyre ne zbatim, si dhe te
    jape çdo informacion qe i kerkohet nga ai per kryerjen e funksioneve te saj.
    6.Nje ofrues i sherbimit, qe ofron sherbimet ne baze te nje licence
    individuale, sipas nenit 16 te ketij ligji, nuk ka nevoje per licence te pergjithshme
    nga Autoriteti Rregullator i Komunikimit, siç parashikohet ne kete nen.
    Neni 18
    Kontrolli i sherbimeve postare
    1.Autoriteti Rregullator i Komunikimit do te kontrolloje permbushjen e
    sherbimeve postare sipas kerkesave te ketij ligji.
    2.Autoriteti Rregullator i Komunikimit percakton rregullat e detajuara per
    ushtrimin e kontrollit.
    3.Autoriteti Rregullator i Komunikimit detyron personat, qe ofrojne sherbimin
    postar pa leje:
    a) te nderpresin ofrimin e sherbimit postar dhe te paguajne gjoben perkatese;
    b) te nisin procedurat per marrjen e lejes perkatese, nese kerkon te vazhdoje
    veprimtarine.
  38. Nese Autoriteti Rregullator i Komunikimit, gjate kryerjes se kontrolleve
    veren devijime te dispozitave te ketij ligji, shkelje te rregullave ligjore perkatese, te
    kushteve te licences individuale ,te licences se pergjithshme dhe te rregullores se
    miratuar, te cilat nuk formojne veper penale, por perbejne kundervajtje administrative,
    ajo duhet:
    a) te vendose gjobe dhe te kerkoje nga ofruesi i sherbimit te nderprese devijimin,
    duke vene nje kufi kohor per realizimin e tij;
    b)te pezulloje veprimtarine e ofruesit te sherbimit;
    c) te marre masa per terheqjen e licences se pergjithshme ose te propozoje
    revokimin e licences individuale,
    ç) te zbatoje sanksionet qe parashikohen ne dispozita ligjore te veçanta.
  39. Ne rastin kur licenca e pergjithshme terhiqet ne baze te pikes 4 shkronja “c” te
    ketij neni nuk jepet e re per tre vjet nga dita e hyrjes ne fuqi te vendimit per terheqjen.
  40. Per rastet e kundervajtjeve administrative mbahet procesverbal nga punonjesit e
    Autoriteti Rregullator te Komunikimit, te cilet propozojne marrjen e njeres prej
    masave te parashikuara ne piken 4. Vendimi jepet nga Autoriteti Rregullator i
    Komunikimit.
  41. Kunder vendimit te Autoritetit Rregullator te Komunikimit mund te behet
    ankim prane Ministrit brenda 10 diteve nga dita e njoftimit te vendimit. Ministri
    brenda 30 diteve duhet te shprehe qendrimin e tij per kete vendim. Kunder
    vendimit te Ministrit mund te behet ankim ne gjykate brenda 5 diteve nga dita e
    njoftimit te tij , ne perputhje me Kodin e Procedures Civile,kreu”Gjykimi
    imosmarreveshjeve administrative”.
    KREU VI
    KONTRATA E SHERBIMIT POSTAR
    Neni 19
    Plotesimi i kushteve te kontrates
  42. Ne perputhje me kontraten e sherbimit postar, operatori publik i postave eshte i
    detyruar te pranoje, te perpunoje, te vijoje dhe te shperndaje tek i adresuari çdo objekt
    postar qe i pergjigjet kerkesave te paraqitura ne dispozitat ligjore perkatese, standardet
    dhe rregulloret e sherbimit. Operatori publik i postave mund te kundershtoje plotesimin e
    kontrates vetem ne rastet e percaktuara ne pikat 2 dhe 3 te ketij neni.
  43. Operatori publik i postave eshte i detyruar te refuzoje plotesimin e kontrates
    per çdo sherbim qe perfshihet ne fushen e veprimtarise se tij nese:
    a) marrja persiper e detyrimit bie ndesh me “Rregulloren e sherbimit baze postar”
    apo me marreveshjet nderkombetare;
    b) permbajtja e objektit ne menyre te dukshme demton ose rrezikon jeten,
    shendetin, teresine trupore ose mjedisin;
    c) objekti nuk ploteson specifikimet, te cilat lidhen me objektet qe i nenshtrohen
    shperndarjes se kushtezuar.
  44. Objektet postare qe permenden ne piken 2 te ketij neni dhe kushtet e postimit
    te tyre do te pershkruhen dhe do te percaktohen nga operatori publik i postave ne
    rregulloret e tij te sherbimit. Gjithashtu, operatori publik i postave merr masat e duhura
    per publikimin e tyre.
  45. Operatori publik i postave mund te mos pranoje te lidhe nje kontrate nese:
    a) ofrimi i sherbimit eshte pezulluar ose kufizuar ne perputhje me nenin 15 te
    ketij ligji;
    b) per arsye qe dalin jashte sferes se veprimtarise se tij, nuk zoteron kushtet e
    operimit te domosdoshem per sigurimin e sherbimit.
  46. Ne pranimin e objekteve me vendmberritje jashte kufijve te Republikes se
    Shqiperise, operatori publik i postave eshte i detyruar te paralajmeroje derguesin per
    ndonje ndalim apo kufizim per importet, qe eshte ne fuqi ne shtetin e mberritjes te te
    adresuarit ose ne shtetet tranzite e qe ndikojne ne objektet ne dalje.
    Neni 20
    Pranimi
  47. Pranimi i nje objekti ose marrja persiper e nje sherbimi nenkupton lidhjen e nje
    kontrate ndermjet operatorit publik te postave dhe perdoruesit.
  48. Vendosja e nje objekti ne nje kuti postare te instaluar nga ofruesi i sherbimit
    per kete qellim, ose ne nje pajisje tjeter, qe i sherben po ketij qellimi, eshte e
    barazvlefshme me pranimin e ketij objekti.
  49. Pranimi nje objekti te regjistruar (objekte te postes se letrave, te pranuara ne
    perputhje me sherbimet speciale te regjistrimit, te regjistrimit dhe deklarimit te vleres,
    koliposta, letra dhe koliposta te postuara me vlere te deklaruar, telefaks dhe
    urdherpagese) quhet i realizuar kur objekti merret ne dorezim nga operatori publik i
    postave, i cili, ne te njejten kohe, i jep derguesit nje deftese pranimi.
  50. Nje leter dhe nje koliposte mund te postohet me nje deklarate te vleres, e cila
    eshte e kufizuar ne trafikun e brendshem dhe te jashtem, nderkohe qe, nese objekti ka si
    vendmberritje nje shtet te huaj, deklarata e vleres nuk mund te kaloje kufirin e percaktuar
    nga vendi i mberritjes dhe te bere te njohur publikisht ne rregulloret perkatese.
  51. Pranimi i parave per t’u derguar me poste quhet i realizuar me marrjen ne
    dorezim te parave nga ofruesi i sherbimit dhe dhenien prej tij te pjeses se njoftimit te
    transferimit, i cili verteton marrjen ne dorezim. Pjesa tjeter e njoftimit te transferimit, qe i
    mbetet operatorit publik te postave, do te trajtohet si nje objekt i regjistruar.
    Neni 21
    Detyrimi
  52. Detyrimi per sherbimin postar duhet te paguhet, ne perputhje me dispoziten
    perkatese te rregullores se sherbimit, me ane te pullave postare, ne nje menyre tjeter te
    vertetuar ose me para ne dore. Ne rastet e specifikuara ne rregulloret e sherbimit, detyrimi
    mund te paguhet me dorezimin e objektit.
  53. Objektet e postes se letrave te organeve shteterore dhe te pushtetit gjyqesor,
    meqenese jane dokumente zyrtare, mund te postohen si objekte te regjistruara, duke
    perdorur njoftimin e dorezimit te hartuar per kete qellim, nese, mbeshtetur ne
    legjislacionin perkates, marrja ne dorezim e dokumentit sherben si baze per llogaritjen e
    nje kufiri kohor, fillimi apo perfundimi i te cilit eshte subjekt i pasojave ligjore, ne
    perputhje me ligjin.
  54. Ne rastin e mospermbushjes se kontrates se sherbimit postar, perfshire edhe
    humbjen e objektit, operatori publik i postave eshte i detyruar te ktheje detyrimin e
    paguar. Operatori publik i postave nuk eshte i detyruar te ktheje, ne raste te tilla,
    detyrimin e paguar per objektet e thjeshta.
    Neni 22
    Vijimi
  55. Operatori publik i postave eshte i detyruar te vijoje, ne menyre te sigurte,
    objektet e pranuara.
  56. Operatori publik i postave eshte i lire te zgjedhe rrugen dhe menyren e
    transportimit te objekteve, me perjashtim te postes ajrore, e cila duhet te vijohet si e tille.
    Neni 23
    Dorezimi
  57. Objektet postare, me perjashtimin e bere ne pikat 2 dhe 3 te ketij neni, duhet t’i
    dorezohen te adresuarit ne vendin e treguar nga derguesi (me poshte referohet: adresa).
    Ne rastin e personave juridike, perfaqesues i tyre autorizohet te marre ne dorezimin
    objektet e adresuara per to.
  58. I adresuari privat ose perfaqesuesi i permendur ne piken 1 te ketij neni mund te
    autorizoje te tjeret per te marre ne dorezim objektet postare.
  59. Operatori publik i postave mund t’i dorezoje nje objekt te adresuar nje personi
    privat, nese derguesi nuk ka dhene ndonje instruksion tjeter, nje marresi zevendesues (nje
    person i caktuar, i cili mund te marre persiper objektet per te adresuarin pa autorizim,
    duke patur te njejtat te drejta si i adresuari) ose ta dorezoje ate terthorazi, siç percaktohet
    ne piken 4 te ketij neni.
  60. Operatori publik i postave do t’ia dorezoje nje objekt postar ne vend te te
    adresuarit nje marresi te autorizuar (dorezim terthor), duke shkarkuar pergjegjesine ne
    adresen e dhene, e cila eshte ajo e nje:
    a) njesie ushtarake;
    b) vendit te vuajtjes se denimit dhe ato te edukimit;
    c) institucioni shendetesor ose te perkujdesjes sociale;
    ç) hoteli, konvikti punonjesish ose studentesh;
    d) personi juridik.
  61. Ne vend te adreses se treguar nga derguesi, nje objekt mund te dorezohet ne
    zyren e operatorit publik te postave, nese:
    a) derguesi ose i adresuari kane dhene instruksione te tilla;
    b) asnje person i caktuar per te marre objektet nuk eshte gjetur ne adresen e
    treguar nga derguesi;
    c) dorezimi ne adrese kufizohet nga natyra dhe percaktimet per vleren e disa lloje
    objektesh.
  62. Nje objekt i paregjistruar mund te dorezohet, duke e vendosur ate ne nje kuti
    postare, private ose ne nje grup kutish te vena ne adresen e treguar.
  63. Nje objekt i regjistruar mund te dorezohet duke perdorur kuti postare, ne rastin
    kur ka deshtuar perpjekja e pare per ta dorezuar ate dhe, megjithese operatori publik i ka
    lene te adresuarit nje njoftim per objektin ne fjale, perpjekja e perseritur per te dorezuar
    objektin ne kohen e percaktuar ne njoftim, gjithashtu, nuk eshte realizuar.
    Neni 24
    Rastet kur objekti vleresohet i padorezueshem
  64. Nje objekt quhet i padorezueshem nese:
    a) per shkak te arsyeve, qe nuk varen nga operatori publik i postave, objekti, pasi
    eshte mbajtur per nje muaj ne dispozicion te marresit, ne perputhje me rregulloret e
    sherbimit dhe nuk eshte realizuar dorezimi i tij marresit, nuk mund te dorezohet tek i
    adresuari ose te kthehet te derguesi;
    b) detyrimi per t’u paguar nuk ka qene paguar as nga derguesi, as nga marresi.
  65. Ne rastet e percaktuara ne piken 1 te ketij neni, ofruesi i sherbimit eshte i
    detyruar te ruaje objektin deri ne 1 vit nga data e postimit te tij.
  66. Operatori publik i postave, ne rastin kur nuk ka mundesi, gjate periudhes se
    ruajtjes, te dorezoje apo te ktheje objektin, atehere, pas nje viti, ai ka te drejte:
    a) te shese objektin dhe te paguaje shumen e fituar ne kete menyre, pas zbritjes se
    detyrimit dhe shpenzimeve te veta, ne perfitim te shtetit;
    b) te paguaje shumen ne fitim te shtetit, ne rastin e parave te derguara me poste;
    c) te ktheje dokumentin e perfshire ne objekt, te hartuesi i tij;
    ç) te asgjesoje objektin, nese nuk shitet.
    Neni 25
    Marredheniet me doganen
  67. Operatori publik i postave do t’i paraqese autoritetit doganor per inspektim, ne
    prani te perfaqesuesit te vet, objektet qe vijne nga jashte dhe ato qe dergohen per jashte
    dhe qe jane objekt i kontrollit doganor.
  68. Objektet e parashikuara ne piken 1 te ketij neni qe vijne nga jashte, do te
    vijohen nga ofruesi i sherbimit, ne perputhje me dispozitat ligjore perkatese, ne zyren e
    doganes perkatese, vendosja e se ciles percaktohet me marreveshje te veçante me
    autoritetin doganor.
    3.Operatori publik i postave do t’ia ktheje derguesit objektet e papershtatshme per
    zhdoganim, me perjashtim te rastit kur derguesi jep instruksion tjeter ose rregullat
    doganore parashikojne ndryshe.
    Neni 26
    Pergjegjesia per plotesimine kontrates se sherbimit postar
  69. Operatori publik i postave mban pergjegjesi per permbushjen e kontrates se
    sherbimit postar, perfshi demtimin qe i eshte shkaktuar objektit, mungesen e permbajtjes,
    humbjen, si dhe vonesen e tij, ne perputhje me rregullat e sherbimit, duke lejuar
    perjashtimet e bera ne kete ligj.
    2.Ne trafikun nderkombetar do te zbatohen rregullat e marreveshjeve
    nderkombetare, ne te cilat eshte pale dhe Republika e Shqiperise.
  70. Ne lidhje me pagesat nepermjet sherbimit te urdherpagesave, brenda dhe jashte
    vendit, operatori publik i postave mban pergjegjesi per ate shume per te cilen provohet
    me dokumente, se nuk eshte kryer shlyerja.
  71. Operatori publik i postave, ne baze te rregulloreve qe mbulojne fushen e
    veprimtarise se tij ose nga dispozita te veçanta te kontrates, mund te marre persiper
    detyrime me te medha pergjegjesie.
  72. Per demet e shkaktuara ndryshe nga ato qe jane parashikuar ne kontrate, sikurse
    dhe per demet e shkaktuara me qellim, nga pakujdesia ose nga nje akt kriminal, operatori
    publik i postave mban pergjegjesi ne perputhje me dispozitat e Kodit Civil.
    Neni 27
    Rastet e perjashtimit nga pergjegjesia
  73. Operatori publik i postave nuk mban pergjegjesi ne fushen e sherbimit postar:
    a) per ndonje dem si rezultat i dorezimit te gabuar, humbjes, demtimit ose
    shkaterrimit te nje objekti te thjeshte postar;
    b) nese demi lidhet me karakteristika te brendshme, te cilat s’mund te shquhen nga
    jashte, me paketim te papershtatshem ose rezulton nga nje adrese e pamjaftueshme;
    c) nese demi eshte rezultat i nje shkaku te pashmangshem, qe bie jashte fushes se
    veprimit te ofruesit te sherbimit dhe do te ndodhte edhe po qe se objekti do te ishte ne
    doren e porositesit.
  74. Ne rastin e dorezimit terthorazi, dorezimi i objektit kalon pergjegjesine nga
    operatori publik i postave te marresi ne dorezim. Marresi ne dorezim merr persiper ndaj
    te adresuarit pergjegjesine me te cilen ngarkohej dorezuesi.
    Neni 28
    Masa e demshperblimit
  75. Operatori publik i postave eshte i detyruar te demshperbleje per humbje te
    vleres se nje objekti vetem ne perputhje me specifikimet e paraqitura nga pika 2 deri ne
    piken 6 te ketij neni.
  76. Operatori publik i postave eshte i detyruar te paguaje demshperblim ne rastin e
    humbjes ose te shkaterrimit:
    a) te letrave ose te kalipostave te siguruara;
    b) te objekteve te siguruara dhe te regjistruara te postes se letrave, te objekteve te
    regjistruara te postes se letrave, te telefaksit ose te kolipostes;
    c) te urdherpagesave postare.
  77. Ne rastin e objekteve te percaktuara ne piken 2 shkronja “a” te ketij neni, masa
    e pergjithshme e demshperblimit do te jete e barabarte me deklarimin e vleres, siç eshte
    treguar nga derguesi. Kufiri maksimal i demshperblimit, per çdo dem te shkaktuar
    objekteve te permendura ne piken 2 shkronja “a”, eshte i njejte si me siper.
  78. Ne rastin e objekteve te percaktuara ne piken 2 shkronja “b” te ketij neni, masa
    e pergjithshme e demshperblimit do te percaktohet ne perputhje me “Rregulloren e
    sherbimit baze postar”. Kufiri maksimal i demshperblimit ne rast demtimi te objekteve te
    percaktuara ne piken 2 shkronja “b” te ketij neni, eshte e njejte si me siper.
  79. Ne rastin e objekteve te percaktuara ne piken 2 shkronja “c”, masa e
    demshperblimit do te jete e barabarte me vleren e plote te urdherpageses.
  80. Per sherbimin nderkombetar masa e demshperblimit do te percaktohet ne
    mbeshtetje me konventat nderkombetare dhe ne perputhje me “Rregulloren e sherbimit
    baze postar”.
    Neni 29
    Reklamacionet
  81. Afati i ankimit per demshperblim ndaj ofruesit te sherbimit, me perjashtim te
    rasteve te parashikuara ne nenin 26 pika 4 te ketij ligji, humbet per nje vit duke filluar 15
    dite pas dates se postimit.
  82. Operatori publik i postave mund te kerkoje pagimin e tarifes se sherbimit, sipas
    afatit te percaktuar ne kontraten e lidhur per sigurimin e ketij sherbimi.
    KREU VII
    KONFIDENCIALITETI
    Neni 30
    Ruajtja e sekretit
  83. Ofruesi i sherbimit eshte i detyruar te ruaje sekretin e korrespondences, sekretin
    individual, sekretin e veprimtarise, qe i behet i njohur gjate permbushjes se kontrates, si
    dhe kujdeset per trajtimin konfidencial te çdo informacioni vetjak.
  84. Detyrimi i ruajtjes se sekretit eshte i njejte per ofruesin e sherbimit, per te gjithe
    punonjesit e tij, si dhe per çdo njeri tjeter qe ka dijeni per sekretet individuale ose
    hollesite vetjake, si rezultat i sherbimit postar. Kur zbulohet dhunimi i nje sekreti vetjak,
    personat pergjegjes mbajne pergjegjesi ne perputhje me dispozitat ligjore.
  85. Detyrimi per ruajtjen e sekretit, siç percaktohet ne piken 2 te ketij neni, do te
    zbatohet edhe pas perfundimit te sherbimit postar, si dhe pas nderprerjes se
    marredhenieve perkatese te punesimit, ndermjet ofruesit te sherbimit dhe punonjesit.
    Neni 31
    Mbrojtja e te dhenave
  86. Bazuar ne detyrimin per ruajtjen e sekretit, ofruesit te sherbimit, me
    perjashtimet e bera ne rastet e percaktuara ne piken 2 te ketij neni, i ndalohet:
    a) te hape nje objekt postar te mbyllur ose te njihet me permbajtjen e tij pa e hapur
    objektin;
    b) t’u jape te treteve te dhena me te cilat ai eshte njohur gjate permbushjes se
    sherbimit, me perjashtim te derguesit, te adresuarit dhe personit te caktuar per te marre
    objektin ne dorezim;
    c) ta dorezoje objektin te te tretet, me qellim njohjen e permbajtjes se tij;
    ç) te informoje te tretet rreth permbushjes se sherbimit, perveç derguesit, te
    adresuarit dhe personit te caktuar per te marre objektin ne dorezim.
  87. Ofruesi i sherbimit mund te hape nje objekt postar te mbyllur ose te shqyrtoje
    permbajtjen e nje objekti postar te hapur nese:
    a) per shkak te mungeses se adreses, objekti nuk mund te dorezohet apo te kthehet
    dhe per dorezimin eshte e nevojshme te njihet adresa e te adresuarit ose e derguesit;
    b) paketimi ose mbulimi i objektit eshte demtuar ne ate mase qe per t’u mbrojtur
    permbajtja e tij, eshte i nevojshem ripaketimi i cili nuk mund te behet pa hapjen e
    objektit;
    c) eshte e nevojshme per te kontrolluar zbatimin e kerkesave per tarifat, ne rastet e
    objekteve te transmetuara me tarifat e reduktuara;
    ç) eshte e nevojshme per te parandaluar demtimin e personave ose te prones.
  88. Hapja e nje objekti do te behet nga nje komision, i cili eshte i detyruar te mbaje
    procesverbal per proceduren e hapjes dhe per masat qe duhen marre. Nese nuk mund te
    ngrihet nje komision i tille, hapja mund te realizohet ne pranine e nje personi te pushtetit
    vendor. Fakti i hapjes duhet te tregohet mbi objekt, dhe, nese eshte e mundur (per
    shembull, emri dhe adresa e derguesit njihet), derguesi duhet njoftohet per hapjen dhe per
    arsyet e kesaj hapjeje.
  89. Ndalimet e parashikuara ne piken 1 shkronjat “b”, “c” dhe “ç” te ketij neni, nuk
    do te zbatohen nese veprimet e kryera ne to jane te domosdoshme per ndjekjen e nje
    kundervajtjeje administrative ose te nje vepre penale.
  90. Ne lidhje me konfiskimin, rezervimin apo sekuestrimin e objekteve postare do
    te zbatohen rregullat e Kodit te Procedures Penale.
    KREU VIII
    KUNDERVAJTJET ADMINISTRATIVE
    Neni 32
    Rastet e kundervajtjeve
    Denohen si kundervajtje administrative, te kryera nga nje person fizik ose juridik
    kur nuk perbejne veper penale, shkeljet e meposhtme:
  91. Transmetimi i objekteve postare pa licence apo pa leje, siç parashikohet ne
    dispozitat e ketij ligji.
  92. Mosrespektimi i kushteve te licences apo te lejes, te parashikuara perkatesisht
    ne nenet 16 dhe 17 te ketij ligji.
  93. Shkelja e kerkesave te ketij ligji per konfidencialitetin, sigurine dhe mbrojtjen e
    te dhenave.
  94. Mosrespektimi i te drejtave ekskluzive te operatorit publik te postave, sipas
    parashikimeve te ketij ligji.
  95. Mosparaqitja ne Drejtorine qe mbulon sherbimet postare te informacioneve
    te nevojshme, qe kjo e fundit te kryeje funksionet e veta te parashikuara ne nenin 7 pika 9
    te ketij ligji.
    Neni 33
    Masa e gjobes
  96. Kundervajtjet administrative do te ndeshkohen krahas masave te parashikuara
    ne nenin 18 pikat 3 dhe 4 te ketij ligji, me gjobe ne masat si vijon:
    a) Per kundervajtjet administrative sipas nenit 32 pikat 1, 3 dhe 4, ne masen pese
    deri ne dhjete here te shumices se pageses per marrjen perkatesisht te licences apo te
    lejes.
    b) Per kundervajtjet administrative sipas nenit 32 pika 2, ne masen dy deri ne pese
    here te shumes se pageses per marrjen, perkatesisht, te licences apo te lejes.
    c) Per kundervajtjet administrative sipas nenit 32 pika 5, ne masen dy here te
    shumes se pageses per marrjen perkatesisht te licenses apo te lejes.
  97. Denimi me gjobe dhe masa e saj vendosen nga Autoriteti Rregullator i
    Komunikimit. Ndaj ketij vendimi mund te behet ankimi, sipas parashikimit ne nenin 18
    pika 7 te ketij ligji.
  98. Per zbatimin e kerkesave te ketij neni, Autoriteti Rregullator i Komunikimit
    bashkepunon me organet perkatese. Te ardhurat nga gjobat kalojne ne Buxhetin e
    Shtetit.
    KREU IX
    DISPOZITA PERFUNDIMTARE
    Neni 34
    Mbeshtetja e sherbimit baze
    Sherbimi baze postar, mbajtja dhe zhvillimi i tij sigurohen ne rast nevoje edhe me
    mbeshtetje nga shteti ne fushen investuese apo ne dhenien e kredive me kushte
    lehtesuese.
    Neni 35
    Marredheniet me pushtetin vendor
    Ne planet e zhvillimit bashkiak dhe rajonal, operatori publik i postave
    bashkepunon me organet e pushtetit vendor per krijimin e mundesive per vendosjen e
    ndertesave dhe te pajisjeve qe i sherbejne sigurimit te sherbimeve baze, si dhe te
    lehtesive per reduktimin ose faljen e detyrimeve per perdorimin e hapesirave publike,
    detyrimin per vendosjen e kutive postare ne ndertesa dhe ne vendbanimet private, si dhe
    administrimin e sistemit te adresave.
    Neni 36
    Perdorimi i simboleve
  99. Operatori publik i postave do te caktohet ekskluzivisht per te perdorur
    emblemen e postes.
  100. Operatori publik i postave, me miratimin e Ministrit, mund te urdheroje
    perdorimin e uniformes nga punonjesit e vet.
    Neni 37
    Akte qe shfuqizohen
    Me hyrjen ne fuqi te ketij ligji, ligji nr.5841, date 20.2.1979 “Per sherbimet
    postare dhe te telekomunikacioneve”, si dhe te gjitha aktet e tjera nenligjore, qe bien
    ndesh me dispozitat e ketij ligji, shfuqizohen.
    Neni 38
    Hyrja ne fuqi
    Ky ligj hyn ne fuqi 15 dite pas botimit ne Fletoren Zyrtare.